Designnytt

Gir ansiktsløftning


CCL Decorative Sleeves har produsert krympeetikettene for en relansering av “Carmencita”.

Annonse

Det dreier seg om en krydderserie fra den spanske produsenten Jesus Navarro SA. Firmaet ble startet så tidlig som i 1920, og navnet hentet grunnleggeren fra sin eldste datter, Carmen.

I den nye merkeidentiteten har designerne foretatt en liten ansiktsløftning av det tidligere bildet av skjønnheten ved forenkling av hennes profil, skifte av farger og et close-up av ansiktet på pakningene til 56 produkter i serien.

Oppgaven ble realisert med hjelp av krympesleeves med OPS i 50 my tykkelse som materiale.


Klikk her for å bestille abonnement på Matindustrien

Mer om Designnytt

Fare for ikke å synes

29.12.14 - kl 01:00 2015-trenden: Merkevarer som blekner og ikke synes mellom alle konkurrentene i butikkhyllene.

Emballasje-bommerter

29.12.14 - kl 00:55 Sosiale medier har kastet seg over en side med 18 angivelige emballasje-bommerter.

Smått er snacksy

20.12.14 - kl 21:06 Mindre lettvektsemballasje er bedre på bakevarer og snacks, ifølge Euromonitor.

Viktigste saker nå

Siste kommentarer