Designnytt

Gir ansiktsløftning


CCL Decorative Sleeves har produsert krympeetikettene for en relansering av “Carmencita”.

Annonse

Det dreier seg om en krydderserie fra den spanske produsenten Jesus Navarro SA. Firmaet ble startet så tidlig som i 1920, og navnet hentet grunnleggeren fra sin eldste datter, Carmen.

I den nye merkeidentiteten har designerne foretatt en liten ansiktsløftning av det tidligere bildet av skjønnheten ved forenkling av hennes profil, skifte av farger og et close-up av ansiktet på pakningene til 56 produkter i serien.

Oppgaven ble realisert med hjelp av krympesleeves med OPS i 50 my tykkelse som materiale.


Klikk her for å bestille abonnement på Matindustrien

Mer om Designnytt

Ny design på Sushi

20.03.14 - kl 06:44 Sushiproduktene fra Blue Dragon relanseres nå med ny emballasjedesign og nye varianter.

Skaper attraktive pakninger

05.02.14 - kl 06:53 Arctic Paper Grycksbo og studenter ved Broby Grafiske har funnet bruksområder for AP-Tec Pack.

Også GULL til Norge!

25.09.13 - kl 05:55 OlssønBarbieri As, Oslo, ble belønnet med en gullmedalje i årets designtevling "Pentawards".

Viktigste saker nå

Tar grep om tubemarked

Emballator Tectubes har kjøpt tubevirksomheten i Printal Oy og blir ledende i Nord-Europa.

Mondi med giraff på stand

Mondi viser hele spekteret på interpack, og blikkfanget blir en fem meter lang giraff av bølgepapp.

Bygger opp Desom i øst

Med Kati Huttunen på laget vil Bergens-bedriften Desom bygge et marked for emballasje på Østlandet.

Finsk gull i England

Marvaco Group vant gullmedalje i EFIA Print Awards i Bolton i England.

Siste kommentarer