Designnytt

Gir ansiktsløftning


CCL Decorative Sleeves har produsert krympeetikettene for en relansering av “Carmencita”.

Annonse

Det dreier seg om en krydderserie fra den spanske produsenten Jesus Navarro SA. Firmaet ble startet så tidlig som i 1920, og navnet hentet grunnleggeren fra sin eldste datter, Carmen.

I den nye merkeidentiteten har designerne foretatt en liten ansiktsløftning av det tidligere bildet av skjønnheten ved forenkling av hennes profil, skifte av farger og et close-up av ansiktet på pakningene til 56 produkter i serien.

Oppgaven ble realisert med hjelp av krympesleeves med OPS i 50 my tykkelse som materiale.


Klikk her for å bestille abonnement på Matindustrien

Mer om Designnytt

Ny design på Sushi

20.03.14 - kl 06:44 Sushiproduktene fra Blue Dragon relanseres nå med ny emballasjedesign og nye varianter.

Skaper attraktive pakninger

05.02.14 - kl 06:53 Arctic Paper Grycksbo og studenter ved Broby Grafiske har funnet bruksområder for AP-Tec Pack.

Også GULL til Norge!

25.09.13 - kl 05:55 OlssønBarbieri As, Oslo, ble belønnet med en gullmedalje i årets designtevling "Pentawards".

Viktigste saker nå

Bærekraftig avfallshåndtering

Avery Dennison har i samarbeid med det italienske selskapet Tramonto Antonio utvidet sitt avfallsprogram og gjort det mer miljøvennlig.

Gilde 50 år

I går var det nøyaktig 50 år siden de første kjøttvarene fra Gilde ble sendt ut på markedet.

Nytt palleteringsanlegg

Med nytt transport- og palleteringssystem har kapasiteten til slakteriet Furuseth AS økt betraktelig.

Sikrer trygg babymelk

Ishida X-Ray sørger for ekstra sikkerhet for babymelk på flaske.

Siste kommentarer