Etiketter

Som et frimerke


Den australske vinprodusenten Hardy's bruker en frimerkelignende etikett.

Annonse

Det gjelder et begrenset antall hvit- og rødvinflasker, hvor etiketten har fått utseendet til et gammelt frimerke. Kjeden Sainsbury's skal omsette spesialutgaven av ”Shiraz Cabernet” og ”Chardonnay Semillon” i et kampanjeopplegg.

Markedssjef Neil Anderson i Hardy's eier Accolade Wines sier at firmaet ønsket å kreere noe helt spesielt for Sainsbury's kunder gjennom sommersesongen, og da falt valget på denne originale designen.


Klikk her for å bestille abonnement på Matindustrien

Mer om Etiketter

Skriver på alt

31.10.14 - kl 02:13 Schur benyttet anledningen på FoodTech til å lansere blekkskriveren som kan brukes på alle typer emballasje.

Uenige om nøkkelhull

29.10.14 - kl 23:01 Kiwi og Forbrukerrådet vil ha merketvang på nøkkelhullprodukter. Helseministeren sier nei.

Etiketten er ferskvare

23.10.14 - kl 23:23 Etikettene har utviklet seg fra enkel informasjonsbærer til viktig markedsføringskanal.

Viktigste saker nå

Full drift på messe

En 35 meter lang fylle- og pakkelinje i full drift var blant trekkplastrene på FoodTech.

Skriver på alt

Schur benyttet anledningen på FoodTech til å lansere blekkskriveren som kan brukes på alle typer emballasje.

Fazer best i ScanStar

Et kaleidoskop med sjokolade – Fazer Magic Cube – var «best in show» i Scanstar.

Uenige om nøkkelhull

Kiwi og Forbrukerrådet vil ha merketvang på nøkkelhullprodukter. Helseministeren sier nei.

Siste kommentarer