Etiketter

Som et frimerke


Den australske vinprodusenten Hardy's bruker en frimerkelignende etikett.

Annonse

Det gjelder et begrenset antall hvit- og rødvinflasker, hvor etiketten har fått utseendet til et gammelt frimerke. Kjeden Sainsbury's skal omsette spesialutgaven av ”Shiraz Cabernet” og ”Chardonnay Semillon” i et kampanjeopplegg.

Markedssjef Neil Anderson i Hardy's eier Accolade Wines sier at firmaet ønsket å kreere noe helt spesielt for Sainsbury's kunder gjennom sommersesongen, og da falt valget på denne originale designen.


Klikk her for å bestille abonnement på Matindustrien

Mer om Etiketter

Dekorativ saftdrikk

04.04.14 - kl 06:38 Krympeetiketter skaper oppmerksomhet for de konsentrerte saftdrikkene fra Robinsons Squash’d.

Satser smart på IPEX

12.03.14 - kl 12:12 Primera Technology viser digitale etikettprintere på IPEX i London 24.-29 mars 2014.

Hot Foil i fokus

11.03.14 - kl 14:30 Skipnes Etikett AS i Trondheim satser nå sterkt på iøynefallende Hot Foil Labels.

Viktigste saker nå

En grønn drikketrend

Grønnsaker må ikke nødvendigvis spises. Nå kommer flytende og drikkbare grønnsaker for fullt.

Drikkes på farten

En ny drikkekopp for folk på farten har høy brukervennlighet og heldekkende design.

Tar grep om tubemarked

Emballator Tectubes har kjøpt tubevirksomheten i Printal Oy og blir ledende i Nord-Europa.

Mondi med giraff på stand

Mondi viser hele spekteret på interpack, og blikkfanget blir en fem meter lang giraff av bølgepapp.

Siste kommentarer